در حال بارگزاری ...
افزودن به علاقه مندی های
مقایسه

استرس بار پراید هیدرولیک

شناسه محصول: 0833
شناسه محصول: 0833
دسته بندی: استرس بار پراید
فروشنده: میکس یدک
990,000 تومان تخفیف
تعداد
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

یکی از قطعات مورد نیاز برای خودروهای مسابقه‌ای و تقویت شده استرس بار خودرو می‌باشد. این وسیله از یک میله آهنی تشکیل شده که در داخل کاپوت وصل شده و کمک فنرهای جلو را به یکدیگر متصل می‌کند. استرس بار خودرو به شما این امکان را می‌دهد که بدون نگرانی از ب...

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی اجمالی
استرس بار پراید هیدرولیک
نقد و بررسی

یکی از قطعات مورد نیاز برای خودروهای مسابقه‌ای و تقویت شده استرس بار خودرو می‌باشد. این وسیله از یک میله آهنی تشکیل شده که در داخل کاپوت وصل شده و کمک فنرهای جلو را به یکدیگر متصل می‌کند. استرس بار خودرو به شما این امکان را می‌دهد که بدون نگرانی از بلند شدن چرخ‌ها از زمین سر پیچ‌ها با سرعت بیشتری بپیچید. این قطعه با تقسیم کردن نیرو به هر دو کمک فنر باعث می‌شود که کل نیرو به یک طرف منتقل نشود و همین امر سبب ثبات بیشتر خودرو در پیچ‌های تند می‌شود. متاسفانه خودرو سازهای داخلی این قطعه را روی خودرو نصب نمی‌کنند و همین امر باعث واژگون شدن بیشتر خودروهای تولید داخل می‌شود. در این مورد نگران نباشید، شما با هزینه کمی می‌توانید استرس بار را روی خودروی خود نصب کنید.

ادامه مطلب
نقد و بررسی تخصصی

سترس‌بار خودرو (strut bar) در واقع یک میله است که به دو سر کمک‌های جلو وصل شده و آن‌ها را به هم ارتباط می‌دهد. استرس‌بار به شما کمک می‌کند، فشاری که به یک کمک وارد می‌شود را بین دو کمک تقسیم کرده و خودرو شما ثبات بیشتری روی جاده داشته باشد. هنگامی که شما با یک خودرو بدون استرس‌بار وارد یک پیچ می‌شوید، نیروی گریز از مرکز شما را از پیچ به بیرون هدایت می‌کند، اما زمانی استرس‌بار روی خودرو شما وجود دارد، خودرو از پیچ خارج نشده و با وزن کمتری به راه خود ادامه می‌دهد و کنترل خودرو هم راحت‌تر است. هر چه فشار کمتری به سیستم تعلیق و جلوبندی خودرو شما وارد شود، طول عمر آن‌ها هم افزایش می‌یابد. استرس‌بار با کامل کردن یک ضلع مستطیل تا حد زیادی فشار را روی این قطعات خنثی می‌کند.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
لوکس و لوازم جانبی
قطعات موتوری
تقویت موتور
نظافت و نگهداری خودرو
روشنایی و نورپردازی
قطعات بدنه